Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30u tot 17:30u.
Flexibel netwerk
Zeker in drukke tijden, zoals tijdens de Coronacrisis, is het belangrijk dat je als organisatie op een flexibel gebouwd netwerk kunt terugvallen. Zo raakte de telefoons bij Cycle Center bijna overbelast door een onverwacht grote stijging van de vraag naar fietsen. Bijna, maar niet helemaal. Cycle Center is door Marble uitgerust met zeer geavanceerde VoIP-telefoons en -centrales. Daardoor was het eenvoudig om via een keuzemenu een wachtrij met actuele meldingen toe te voegen. De grote drukte werd met dit gestroomlijnde telefoonnetwerk eenvoudig opgevangen.
Alle afdelingen én website verbonden
Marble heeft alle afdelingen van het Cycle Center volledig met elkaar verbonden én ook de website gebouwd. Deze bevat een slim aangestuurde webwinkel die direct met de kassasystemen gekoppeld is. Wordt er voorraad ingeboekt, dan komt die ook automatisch in het aanbod op de winkel te staan. Dat geldt zelfs voor occasionfietsen. Klanten zien het actuele aanbod tweedehands fietsen in de webwinkel. Met een druk op de knop zet CC 53-11 Cycle Center ze ook op Marktplaats.
Naadloos geïntegreerde telefonie
Een andere uitdaging voor Cycle Center is de spuiterij. Die staat op een andere locatie dan de winkel. Door de telefonie van de twee locaties volledig te integreren kan naadloos samengewerkt worden. Gesprekken zijn eenvoudig door te verbinden waardoor het lijkt alsof spuiterij en winkel in één gebouw zitten.